poniedziałek, 6 maja 2013

Info

Dziś po raz pierwszy od tygodnia miałam możliwość wejścia na bloga. Komputer się popsuł, ale bałam się, że został zainfekowany z zewnątrz. Dalej jest zepsuty, korzystam z komputera na zajęciach. Wygląda jednak na to, że wszystko w porządku, hasło zmieniłam, więc nie powinno być problemów.

Mam u Was kolosalne zaległości. U niektórych jeszcze ostatnio skomentowałam, a u innych nie, więc Przepraszam.

Zaczynam się zastanawiać nad zrezygnowaniem w tym roku z zawodowego egzaminu. Dla mnie to jednak za dużo, potrzebuje więcej czasu, żeby się dobrze przygotować. Związku z tym być może wkrótce uda mi się coś dodać, choć nie obiecuję.

Jak zauważyliście jest też nowy szablon, którego autorem jest Mia z Land of Grafic. Szablon jest fantastyczny, za co jeszcze raz bardzo dziękuje, jednak z niewiadomych mi powodów nie wszystkie strony bloga się wyświetlają, gdy wchodzę na stronę. Dlatego na wszelki wypadek piszę, że do linków z różnymi opowiadaniami można dostać się przez stronę : Ianthe, gdzie z boku po lewej stronie znajduje się link "Zaglądam".

No cóż, to chyba tyle. Postaram się pojawić tu w najbliższym czasie :)

Ps. Mam nadzieję, że nie daj Boże nikt się pode mnie na Waszych i innych blogach nie podszywał.

2 komentarze:

  1. Z tymi komputerami tak bywa.. Mam nadzieję że wpadniesz do mnie i nadrobisz zaległości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, po dość długiej nieobecnosci zapraszam na 29 rozdział na:http://zagubione-uczucia.blogspot.com/ Pozdrawiam :D
    P.s Wszelkie zaleglosci nadrobię do środy, dlatego proszę o małą wyrozumiałość :D

    OdpowiedzUsuń